Неділя, 18.08.2019, 01:44

 

               

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"   

Маленькі секрети

Для того, щоб ваша друкована реклама виглядала ефектніше, варто на папір нанести шар УФ-лаку або заламінувати. Кольори стануть набагато яскравішими, зображення почне "світитися". Відповідно, і людям буде приємніше взяти в руки вашу листівку (візитку і т.д.). Існує два види покриття - глянцеве та матове (як для лаку, так і для плівки). Крім того, зробити блискучим можна не все зображення, а тільки частину, виділивши таким чином найбільш важливе інформаційне поле. Наприклад, якщо цей ефект застосувати до фірмової папки або до ресторанного меню, то ви, ваші колеги і, звичайно, замовники будуть вражені ефектом та ексклюзивністю даного аксесуару.

Всім відомо, що найбільш поширеними методами виготовлення візиток є офсет або лазерний принтер. Та існує ще один вид друку, який відомий багатьом, але не всім - шовкодрук (від англ. Silk screen printing"друк шовковим ситом"). Полягає технологія у тому, що через дрібненьку трафаретну сітку фарба проникає на задану поверхню (папір, скло, пластик, кераміка, метал, тканина та ін.).   При цьому фарба трішки виступає над поверхнею матеріалу і в результаті виріб (наприклад, візитка) є приємним на дотик. А якщо є можливість друкувати на різних поверхнях, значить і на дизайнерських паперах, яких існує пребагато до кольору і до вибору, це також можливо. А ще є можливість друкувати золотою або срібною фарбою. Крім того, при шовкодруці є можливим друкувати маленькі наклади, що дуже невигідно, наприклад, на офсеті. Виходить дуже приваблива комбінація: якщо вам потрібний невеликий наклад візиток, а ви збираєтесь на якийсь офіційний захід до якогось, наприклад, посольства etc., то остерігайтесь - ваша візитка може виглядати краще, ніж візитка організатора заходу. :-)